söndag 17 oktober 2010

En vecka

Ja nu va det nog en vecka sedan jag bloggade, men ibland blir det ju så. Vi har dock inte varit sjuka i veckan :-)
Hade visning i tisdags som gick bra för jag fick två nya inbokade,precis vad jag behövde.
Va även på Öppna förskolan i torsdags. Kul för Ludvig att få komma dit och nyttigt att gå dit utan storebror (som va på dagis). Men kan ju inte alltid ha en storebror att förlita sig på.
Gjorde även gipsavtryck på Elliots hand.

I fredags fick jag träffa min underbara vän Angelica, börjar verkligen synas på henne att hon går ner i vikt nu. Inte lätt men shit vad hon kämpar på.
Va stolt över dig själv Angelica !

Själv kommer jag inte så långt med min viktnedgång. tappar suget emellanåt när jag bara blir dålig. Alltså motiveringen finns ju där såklart, men när man har mått halvdåligt i 4 dagar i sträck blir man så ledsen/arg för hur mycket min jäkla mage förstör för mig. Har som sagt svårt att komma igång efter varje gång. men jag förösker vara ute och gå lite mer.
Tycker bara det är så orättvist att jag ska behöva må såhär och alltid vara orolig för när det slår till.

I helgen har vi varit ute och gårr och lekt lite i lekparken. Jag har pluggat endel med. det är verkligen kul att plugga :-)
Idag blir det mat hos svärmor för Jonas bjöd in oss dit ;-)
Och i eftermiddag kommer Kevin hit och då blir vi alla glad,inte minst Elias som har saknat sin storebror mycket.

Nu ska jag ta Elliot som kinkar lite och sen ska jag baka scones till frukost

Ha en bra söndag

2 kommentarer:

Kattis sa...

Kul att du tycker det är så roligt med pluggandet :)

Kram Kattis

Nina sa...

... Och nu har det gått en vecka till. ;-)