torsdag 7 oktober 2010

Inne idag igen

Vilken vecka.... vi kommer ju aldrig ut.
Igår fick även Ludvig feber och på kvällen vaknade han och va kokhet,stackarn. Han fick såklart sitta och mysa med mamma och pappa och sen när vi skulle lägga oss kunde inte hans kära pappa låta honom ligga i sin egen säng så det blev ännu mer mys för Ludvig.

Idag är han bättre men vi får hålla oss inne för säkerhets skull och så hoppas jag inte det kommer i eftermiddage igen.

Nu ska jag strax kolla packa upp Vinterkollektionen från RABDIDO som kom igår. har inte hunnit kika så noga än men kan säga att ELias har verkligen hittat en favorit tröja :-)

I förrgår åt jag en liten pizza slice och igår blev det en fralla och jag har inte blivit dålig....:-)

Nina: Eftersom jag r under utredning ska jag nog inte exprimentara med något själv. Dessutom tror läkaren från Linköping att det beror på maten på något sätt. Så jag håller mig till dem så länge.

Kattis: Undrade vem som skrev så fint till mig, men det fick jag ju svar på sen. TACK :-)

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Ang. alternativmedicin; Nej det är sant. Om utredningen inte ger något kanske du ska börja tänka "outside the box" så att säga, dvs. fundera över alternativa metoder, men just nu gör du nog rätt i att låta läkarna undersöka dig färdigt.

Krya-på-sig-kramar till Ludvig! Och Elliot också förstås om han fortfarande är febrig?

KRAM