tisdag 5 oktober 2010

Fyfyfy

Tyckte det va jobbigt igår när jag va hungrig men hade jag vetat vad som väntade mig hade jag inte klagat.
Efter att jag tagit det som skulle rensa i tarmarna (som smakade värre än värst och jag höll på att spy ungefär 100ggr) fick jag hemska magsmärtor och värsta frossan.
Låg under en filt i soffan och skakade. Har fått sova med leggings och långärmat inatt.

Tog andra dosen för knappt en timme sedan och har lite ont i magen nu med men hoppas att det inte blir som igår. Vill verkligen att det här ska vara över nu.

Som sagt det blev inget mys på vår förlovningsdag igår. Låg bara och tvingade i mig ca 3L vatten/saft för att man inte skulle torka ut (vilket är en annan biverkning)

Ha det så bra


2 kommentarer:

Malin sa...

Usch Madde, jag hoppas verkligen att du får ordning på detta nu. Lycka till med allt, jag tänker på dig hela tiden! Många kramar

Nina sa...

Vi får hoppas att magundersökningen verkligen ger något den här gången så att du inte har gått igenom det här i onödan.

Förlovningsdagar behöver ni snart inte fira så jättelänge till. Och jag lovar, det är mycket roligare att fira bröllopsdag! ;-)