söndag 24 oktober 2010

Tiden rinner iväg

Tiden går så fort så jag hinner inte med känns det som.
I veckan har Ludvig hunnit vara sjuk igen, hade 40,6 i feber och va jättedålig. Fy det vill jag inte vara med om igen. Vi va även hos läkaren med honom pga att han haft feber väldigt många gånger den sista tiden. Provsvar kommer i mitten av veckan tror jag.
Har träffat min kära vn Angelica med. Hon va även snäll och följde med oss till lkaren en dag och passade Elliot och Elias medans de tog prover på Ludvig.
Har ju pluggat lite med såklart.
Och igår va vi i Ullared, va kö in och kö ut med där inne va det inte så jobbigt med folk. Är ju sååå stort nu. Men skönt att vi va själva utan barn.
Barnen hade det helt underbart med Malin och Marcus under tiden:-)
Så nu är Julklapparna till barnen klara,himla skönt.

Idag har jag pluggat lite till och så har jag haft visning. Visningen gick bara bra och jag fick även nån ny visning bokad.

Sov gott

3 kommentarer:

Kattis sa...

Trist med sjukdomar. Så mycket virus överallt nu. Hoppas på bra provsvar.

Kul med Ullared :)

Hoppas ni får en bra vecka. KRAM

Nina sa...

Ja nu frodas verkligen alla virus överallt känns det som. :-( Hoppas Ludvig slipper feber för ett bra tag framöver nu.

Skönt att ha klapparna klara, jag har hittills två var till barnen så jag jobbar mig stadigt framåt jag också.

Kram!

Anya sa...

Stackars Ludvig som har haft sâ mycket feber pâ sistone, men hoppas att det vänder snart. Mâste vara skönt att ha alla julklappar färdiga till barnen iaf. Det är väl ett plus med att bo sâ lângt borta, man behöver inte köpa julklappar till sâ mânga. ;) Kraaam