måndag 4 oktober 2010

Hungrig trött och kinkig

Ja nu är det inte kul. Är riktigt hungrig och en jobbig huvudvärk. Har försökt dricka mycket vatten och några glas nypon/saft soppa men inte blir man mätt på det.
Anledningen till detta r ju att imorgon är det dags för mig att åka till sjukhuset och få tarmarna undersökta. Så bara flytande för mig nu och efter ca 17-19 nån gång så är det bara vatten,saft eller te som gäller för mig fram till undersökningen imorgon kl.10-45.
Fast sen tar ju undersökningen ca 1 timme så efter lunch imorgon får jag äta.
Känns knappt mänskligt....

Nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imorgon isället

2 kommentarer:

Kicki sa...

Förstår att det känns jobbigt just nu, men i morgon äter du som vanligt igen. Trots allt är det ju skönt att ha undersökningen gjord. Man har rätt att vara lite kinkig när man inte får äta. Inte får ni fira ordentligt heller, men skåla i saft går det också.
Tänker på dig i morgon. Hör av dig när det är klart. Kram till dig bästa svärdottern.

Maria Ottosson sa...

Usch! Stackarn!
Hoppas undersökningen ger någon effekt, att dom hittar något så du inte behöver lida i "onödan"..


Hoppas det går bra idag!
KRAM!