onsdag 27 april 2011

Bebisgos

Idag kom lilla Filippa hit :-) Såklart va mamma Malin också med. Vi åt en sen lunch sen gick vi och hämtade barnen som blev jätteglada.
Sen hem igen och fikade och tjatade lite även svärmor kom förbi en liten sväng.

Nu är det snart dags att börja lägga barnen och jag ska titta på det där bröllopsprogrammet kl19.30 på fyran. Man vet ju aldrig om man kan fånga upp nån idè.

Senare är det dags för Grey´s och sen Off the Map, det sista spelar jag in för att se nån annan dag.

Ang inlägget igår så är det Jonas kompis (vår kompis) som tyvär har förlorat sin fru efter en tids sjukdom. Hon var en underbart levnadsglad människa som inte va svår att tycka om.


Nu står det två bråkiga barn här så hej hej

1 kommentar:

Kattis sa...

Nu har jag läst ikapp mig =) Har inte kommit in på bloggen å nu vet jag varför, jag har skrivit .se istället för .com! Idag kom jag på det :) Datorn har krånglat så jag hade inte mina favoriter kvar!

Kul å höra att någon mer följer "Off the map", visst är den bra :) Jag gör som dig, spelar in det och kollar sen när jag hinner.

Ha det bra. Kram Kattis