fredag 29 april 2011

Bröllopsfix

50 dagar kvar nu bara. Och igår gick det upp för mig hur nära det är.... så nu blir det verkligen till att fixa och organisera upp allt.
Pratde med Emilia igår om de låtar hon ska sjunga,ska bara ringa kantorn igen. Påminn mig gärna så jag inte glömmer det...

Ringde prästen igen men inget svar denna gång heller så nu pratade jag in på hans telefonsvarare så hoppas vi han ringer upp snart för nu måste vi planera in en tripp upp dit för vigselsamtal och provuppsättning av mitt hår, och så måste vi till Lysekil för att träffa henne som ska göra tårtan och få provsmaka lite.

Igår pysslade jag lite, satte band på ..... ja det får ni ju se den 18 lite hemligt måste det ju vara ;-)

Ja vi har lite att fixa och trixa med i helgen. Bordsplaceringen är klar men ska ju skrivas snyggt på datorn. Måste nog öva lite på dansen med, och och och......

Hittade en så himla fin brudbukett igår med, får ta med den bilden upp till blomsteraffären och visa med. Sen kan jag ju säga att blommorna är inget jag vill lägga massa pengar på för det är inte prio 1 för mig.

Nä nu ska jag plugga lite och sen skriva prov

1 kommentar:

Kattis sa...

Ja, planera bröllop gör en sysselsatt iaf! Som om du inte hade redan hade annat å göra ;)

Nä, blombuketten behöver inte kosta en massa. Kate som gifte sig med prinse W i fredags hade ju en väldigt enkel liten bukett, jättfin var den.

Jaha...undra vart du placerat mig... ;)