onsdag 13 april 2011

Te och Grey´s

Idag är det onsdag = Grey`s och Off the map (det sistnämda får jag dock spela in) Till det blir det en kopp med mitt goda lime te. Elliot sover nu och snart är det dags för de andra med. Älskar såklart mina barn över allt annat men kvällen när de har somnat är välbehövlig ensamtid. Efter att Ludvig har haft feber sen i söndags är det en trött mamma som sitter här. Men imorgon kanske Jonas kommer hem och då laddas ju batterierna lite ;-) På fredag är det dags för slutprov och det känns lite pirrigt, undrar om jag har chans på MVG.... skulle vara otroligt kul att få det eftersom jag aldrig haft några bra betyg. Men å andra sidan är jag otroligt nöjd med mina VG med :-) Ha en mysig kväll

1 kommentar:

Nina sa...

Kul att du är tillbaka, jag hade nästan gett upp hoppet! ;-)

Hur är det nu egentligen? Är det fortfarande gymnasiebetygen du läser upp nu och ska du i så fall fortsätta sedan på högskolenivå eller hur har du tänkt dig?
VG är ju jättebra, det ska du vara stolt över, fast visst smakar det lite extra gott att klämma in ett MVG emellanåt också. ;-) Lycka till, det fixar du!

Hoppas Ludvig kryar på sig fort nu och att ni andra får förbi friska.

KRAM