måndag 11 april 2011

Bordsplacering och sjuk Ludvig

Då va ännu en helg slut och en ny vecka har börjat. Och denna vecka är sista veckan på Konferens och Reception, en mycket rolig kurs. Hoppas verkligen slutprovet på fredag går bra. Helgen har varit härlig och va va ju och tittade på Mojje. Barnen tyckte det va jättekul och Ludvig satt och klappade händerna och diggade för fullt. Men idag är lille Ludvig hemma med mig för han fick feber igår. Dock är han rätt pigg ändå. Strax ska vi iväg och hämta Elliot på dagis och där kommer svärmor och möter och har med sig ELias som varit hos sin pappa. Så väntar hon med E och L medans jag går in och hämtar Elliot. Sen ska vi upp till samhället en sväng. Svärmor behövde gå in på Lindex så jag tänkte passa på att köpa kalsonger till Ludvig. Han har varit jätteduktig och både kissat på pottan flera ggr men även bajsat en gång med :-) Och givetvis måste man ha lite snygga kalsonger då med. Farmor köpte några coola i helgen men vi behöver nog fler. Igår fixade vi lite med bordsplaceringen med, inte lätt kan jag säga, men tror vi fick till det rätt bra. Ska se om jag kan lägga ut lite fler kort ikväll (om jag kommer ihåg) Kul med lite komentarer med och kul att man varit lite saknad :-) Och bara så ni vet....... 68 dagar kvar ;-)

1 kommentar:

Kattis sa...

Vad duktig Ludvig är som börjar bli blöjfri :)