måndag 11 april 2011

Ingen sladd

Blir tyvär inga kort idag för sladden ligger inne hos barnen och jag vill inte in och störa nu. Kom på att jag få ha barnen hemma imorgon för L måste ju vara hemma och jag har ingen som kan hjälpa till vid hämtning och lämning. Men det kan bli mysigt :-) Hoppas dock att jag får plugga lite med. Angelica va här en sväng innan. Hade med sig massa snygga smycken från sin syster. Och vist hittade jag ett set som blir kanon till bröllopet :-) Så nu kan jag bocka av smycken med. Trevligt att få träffa min kära vän med, hoppas vi får till en träff till i veckan Förra inlägget undrar jag om nån kommer läsa för texten blev ju helt ihoptryckt... lite jobbigt att läsa... undrar varför det blev så........... Innan skulle ELias borsta tänderna och då ville Ludvig göra det samtidigt och då va E riktigt snäll och hjälpte L. Sen kom de och sa godnatt och gick in ill sina rum.... dock kom de efter en stund och Elias sa då att Ludvig blev rädd på sitt rum så han skulle sova hos ELias. Och de knallade in där och la sig. Sötgrabbar. Men efter ca 10 min blev Ludvig utvisad för han slogs. Så nu ligger de i sina egna sängar :-)

Inga kommentarer: