tisdag 19 april 2011

Betyg och trevligt besök

Idag har min mamma och lillebror EMil varit här. Mysigt att ha dem här och kul för barnen:-) Vi va ute en stund med och det va ju kanonskönt ute, funderar på att sitta ute och plugga imorgon och det är lika fint då.

Mamma hade med min brudklänning med så jag fick prova den igen för att se hur högt BHn kan gå utan att synas, så nu är det dags att ge sig ut på jakt efter underkläder.
Förresten igår var det bara 2 månader kvar :-) Och då får ni se min snygga klänning ,hihi.


Och så måste jag ju fortsätta på det jag nämde igår..... blev ett MVG och jag är såååå glad för det har jag inte haft innan. Känner mig lite extra stolt över att ha fixat det själv, för det är ju som sagt lite tuffare att plugga på distans.

Snart kommer min kära blivande man hem och han skulle nog fixa lite i Kevins rum då.

Måste berätta att Jonas och jag ska vara faddrar till en ursöt liten gosig tjej, Filippa. Morbror Jonas och tant Madde är jätteglada för detta och vi ska sköta vår uppgift väl.



3 kommentarer:

Kicki sa...

Det var skoj för er att din mamma kom och hälsade på. Spännande med din klänning. Säg till om jag ska ta hand om den.
Att du fick bra betyg var inte så konstigt. Du är energisk och det ger resultat. Bra jobbat!
Jätteroligt att ni ska vara faddrar till Filippa. Förstår att det var med stor stolthet ni tackade ja. Det känns tryggt att ni blir faddrar.

Systeryster sa...

Du är ju bara bäst!

Nina sa...

Grattis till MVG-et, det visste jag väl att du skulle fixa! Är man bara målmedveten och disciplinerad så är distansstudier inget hinder! :-)