onsdag 11 maj 2011

Brudbukett

Alltså det är ju inte lätt att veta vad man vill ha för blommor. Känner även att det är något jag inte vill lägga för mycket pengar på. Men har hittat lite fina buketter nån lite ovanlig och de är rätt olika varandra. Den sista skulle ju självklart gå i en annan färg







Vigselsamtal är bokat

Har fått tid för provuppsättning av håret

Pratat med blomsteraffären och ska ringa tjejen som ska göra tårtan.

Bordsplacering klar


Ja det börjar närma sig med stora steg bara 38 dagar kvar




1 kommentar:

Nina sa...

Ja det är inte lätt det där med blommorna för även om man inte vill ha världens dyraste bukett så ska den ju ändå kännas rätt och passa in, både färg- och formmässigt.

I min bukett hade jag klarröda rosor och Germini (dvs. små Gerbera, som ju är min favoritblomma) och runt buketten hade jag tunna skelettblad. Det var rätt häftigt och bröt av lite snyggt mot det romantiska. Jag är ju inte så "pluttignuttig" av mig så det blev en perfekt kombo. :-)

Lycka till i valet, det blir säkert kanonbra vad du än väljer!