onsdag 4 maj 2011

Härliga dagar

I måndags kom min kära vän Ellen och hennes söta lilla Oliver hit. Vi har haft det så mysigt och jag har gosat en heldel med Oliver. Vi han även med en tripp till Ullared där jag bla fyndade en stor snygg plåtkruka att ha ute :-)

Va på Skapaglädjen idag igen med. En affär här i Gislaved där förståndshandikappade gör handukar, kuddfodral, smycken mm och säljer. Allt är jättesnyggt och välgjort och superbilligt, man betalar bara för materialat för de får inte gå med vinst eftersom det är kommunen som har det. De lägger på lite lite bara så de ska kunna ha julbord och få en tripp till Liseberg. Har ni inte varit där så rekomenderar jag det verkligen.
Jag har hittat såååå snygga kuddfodral där som jag vill ha, men vet inte om jag ska ta mig råd till det nu.....

Idag åkte Ellen och Oliver hem och det va så tråkigt och blev så tomt :-( Dock dröjer det bara ca 1 månad tills vi ses igen för då ska Oliver döpas och sen är det bara nån vecka kvar till bröllopet.

Pratade med James McNamara i måndags med, det va nervöst men gick ok. Han är alltså min engelska lärare och vi hade ett samtal där jag berättade om skål och mål med denna kurs... PÅ ENGELSKA......

Ha en mysig kväll och glöm inte Grey´s.

Kattis: Bra du påminde mig för jag hade verkligen glömt det,haha. Få försöka komma ihåg det imorgon

1 kommentar:

Kattis sa...

Haha, ok, ja det var ju bra att jag gjorde det då =)

Oj på engelska??! Shit vad nervöst!

Mysigt att ha haft Ellen på besök.

Kram