söndag 1 maj 2011

Söndag

48 dagar kvar och tiden rinner iväg.....

HAft en trevlig helg. I fredags va Jonas här (japp Jonas kompis heter Jonas) och grillade med oss och vi hade en mycket trevlig kväll med honom. Va skönt att få träffa honom nu.

Igår blev det lite fix här ute, jag grävde lite, Jonas klippte gräset och så fixade vi sandlåda till barnen. Ludvig va hos farmor och Dennis och hade det mysigt.

Nu är det redan söndag och jag som har varit uppe sen 5.30 har hunnit plugga lite. Blir nog endel plugg i veckan för när det gäller den där engelskan jag ska läsa nu så vet jag inte vad jag gett mig in på......

3 kommentarer:

Kicki sa...

Vi hade några mysiga timmar med Ludvig. Det var ju inte planerat så vi blev väldigt glada för att vi fick hämta honom.
ni verkar ha haft en bra helg. Kramar till er hela familjen

Angelica sa...

det är väl underbart att få plugga lite???
du kommer klara det galant, bara du inte stressar upp dig för mycket :-)

kramar

Kattis sa...

Glöm inte ringa kantorn!

Gott att ni haft en bra helg, kul för pojkarna med en sandlåda :)

KRAM Kattis