fredag 6 maj 2011

Dröm

Märks att bröllopet närmar sig. I natt drömmde jag att jag stog ombytt i kyrkan men hade glömt mina smycken. Pappa och Monica åkte för att hämta dem och då kom Jonas och jag på att vi glömt köpa mat....???? Fanns ingen catering att få tag på och plötsligt stog Jonas med nån pizza.... och då kommer jag även på en annan sak jag hade glömt och de hade dessutom gått sönder.
Ja det lär väl säkert komma många drömmar om bröllopet ju mer det närmar sig :-)

En vecka sedan jag pratade in på prästens telefonsvarare och jag har fortfarande inte hört något så när jag lämnat barnen på dagis ska jag ringa pastors expeditionen och höra med dem. Känner att vi verkligen måste planera in en tripp upp dit nu eftersom vi kan ju inte bara sticka upp hur som helst.

Nu är Ludvig inte på humör så jag får nog ta honom.

Slutprov idag så håll tummarna

2 kommentarer:

Angelica sa...

Du kommer att drömma en massa saker innan bröllopet :-) snacka om att man kan bli lite knasig i huvudet :-)

Kattis sa...

Ja det lär nog bli fler drömmar om den dagen.....förstår att det är bröllopet som mest hägrar i dina tankar nu :)