torsdag 19 maj 2011

Lite kort mm

Nu kommer lite kort från i söndags när vi var i Huskvarna. Börjar med barnens idol :-)


Två sötisar i en brandbil

Ja jag vet att jag ser sur ut (men det va jag inte) men Elliot är så söt när han vinkar




Här har jag suttit mycket det sista. Sytt servetter eller pluggat. Nu är ju iallfall alla 60 servetter färdigsydda :-)


Idag skulle barnen gå till Granatens förskola och ha nån fest av något slag. Inte kul för dem att gå så långt i regnet och gummistövlar men hoppas de får kul.


Själv ska jag plugga nu två insändningar kvar denna vecka och imorgon är det slutprov på engelskan.


Ha det så bra i regnet



1 kommentar:

Angelica sa...

härligt med lite bilder :-)
jag skulle också behöva lägga in lite bilder på bloggen... men tiden ska ju finnas till det...

ses senare idag!!

kramar

p.s. du kommer klara högskolestudierna utmärkt!!!!