måndag 23 maj 2011

Ingen hippa och Administration

DÅ var en helg till förbi och en helg mindre kvar till bröllopet ;-)

I Helgen har vi hunnit fira Marcus som har fyllt år. Och de va så snälla så de åkte hem till svärmor och Dennis så grillade vi där tillsammans med Jonas morföräldrar.
Va skönt att slippa åka eftersom vi ska iväg idag med. Blev en trevlig grillkväll med massa gott att äta.
Och givetvis han jag gosa en hel del med Filippa.
De var även här en sväng igår kväll och Jonas fixade lite mat till oss och då blev det ännu mer gos med söta lilla Filippa. Alltså ni skulle se henne, hon är så gosig så helst skulle vi vilja ha kvar henne här :-)
Men det ville nog inte hennes mamma och pappa.
Men efter bröllopet när allt lugnat ner sig så får de jättegärna lämna henne här om de behöver barnvakt (men vi får nog slåss om henne med hennes mormor då ;-) )

Var rätt säker på att det inte skulle bli någon möhippa i lördags men helt 100% säker kan man ju inte va. Men iallafall så säker att jag inte rakade benen i fredags, men jag va allt lite nervös på morgonen när jag satt här och grejjade.

Idag började jag en ny kurs med, Administration A. Har börjat läsa lite och den verkar kul.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och så ska jag se om jag hinner sola sen innan vi lämnar barnen på dagis.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihihi, jag vet vart din brevlåda bor