fredag 25 december 2009

God Jul mina kära läsare

Ja nu har julafton passerat även om julen inte är över än. har ju inte bloggat påå ett tag, har inte haft varken tid eller ork, utan har fått prioritera min tid på familjen och julstöket:-)
Därav har ni heller inte fått några julkort av oss, jag har helt enkelt inte orkat när jag tidvis mår så dåligt, utan beslöt att lägga all tid på oss istället.
Men vi tackar jättemycket för alla fina julkort vi fått av er alla, och så återkommer vi till nästa jul :-)

Igår hade vi en jättemysig dag och firade dagen med min kära pappa och Monica. God mat och trevligt sällskap är ju det viktigaste på julafton. Och Elias blev ju heltokig när tomten kom.
Och fast jag höll på och förberedde ända till midnatt i onsdags och va helt slut när jag vaknade igår så fick man bevis för det när jultomten kom och Elias va heltokig:-)

På kvällen åkte vi till svärmor en sväng, mer trevligt sällskap, tomte och julklappar och lite till mat. barnen har fått kanonmycket fint och Elias favorit blev ju såklart Rorrie Racerbilen som han fick av oss, han till och med sover med honom,hihi. Kevin fuíck mycket lego som han ville ha och Ludvig fick ju massa fint med såklart bla den fina bodyn från VillerValla som jag visade här för ett tag sedan,jättetuffa byxor till va det med, de va från Jonas morföräldrar och de hade verkligen lyckats för det är precis min stil (och Ludvigs med såklart,hihi)
Som sagt de har fått massa fint och Ludvig har lite nya fina grejjer till sitt rum sen med.

den mest uppskattade presenten vi gav bort va nog ett halsband det stod älskade farmor på :-)
Men har en känsla av att min mor kommer bli lika glad för sin present hon kommer få idag :-)

ja idag blir det till att fira med mamma och syskonen, och imorgon blir det med Jonas pappa,bettan och Jonas farföräldrar, så än är verkligen julen inte över:-)

Hoppas ni hade en underbar dag igår och att ni får en lika underbar fortsättning på julen

3 kommentarer:

Bonusfastern d.ä. sa...

Härligt att höra att ni har en fin jul trots att du mått lite dåligt i det senaste.

Krama barnen och bror J från mig och de mina - God fortsättning till er alla!

Kattis sa...

Önskar er också en fortsatt trevig julhelg. KRAM KRAM

Kicki sa...

Det var en jätteuppskattad present. Kommer alltid att bära det. Julen går så fort, men vi har ju ändå hunnit träffas en del.
Roligt för barnen att få träffa alla nära och kära. Det var inte lite paketer dom fick. Ha en god fortsättning