tisdag 1 december 2009

Helgen och 1 årsdag

Ja nu hinner jag äntligen blogga lite. Har fullt upp här med städning och halvsjuka barn.
Helgen va helt underbar:-) I lördags gick vi runt lite i Göteborg och mös lite. Sen åkte vi en sväng till malin och Marcus och fick se deras underbara lägenhet och så fikade vi lite med.
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och åt lite och efter det blev det Liseberg.
Mysigt att gå runt där med min kära sambo,helt själva och bara njuta av lite egentid.
Sen blev det hotellet och titta lite lite på tv sen sova,somnade som en stock.
Vaknade sen vid 6 på söndagen och väntade på att Jonas skulle vakna, så typiskt att man inte kunde sova längre.

Va verkligen jättehärligt att få vara själva men det va också mysigt att få komma hem till barnen sen. Och dem hade det inte gått nån nöd på, de hade haft det mysigt och bra hos farmor och Dennis:-)

Och igår va det ju en stor dag här för Ludvig fyllde 1år:-) Han har blivit såååå stor våran lilla kille. Vi och hans farmor firade honom lite igår och han fick lite god tårta med.

Hinner inte lägga in några kort nu kanske senare under dagen.
Nu ska jag strax fixa lunch till mig och barnen, sen duscha och sen gå ut en liten sväng

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Kikar in med en KRAM!!

Kram kram //Mia

Kicki sa...

Vilken tur att jag skulle passa barnen så jag fick vara med och äta tårta med världens underbaraste 1-åring. Blev ju lite extra firande för min del med, men jag kommer tillbaks när det stora kalaset är.
Det var roligt att Jonas hann hem och fick vara med på Luddes första födelsedag. Hoppas barnen piggnar till snart. Ha det så gott allihop

Smaulandskan sa...

Var vårt kort det enda Luddisen fick i brevlådan igår?? Då var det väl en himla tur att BonusFaster gjorde en insats för det hör ju till att få post på sin födelsedag!! :-)

Ses på söndag!
KRAM