måndag 14 december 2009

Måndag.......

Då va det ytterligare en dag som har börjat dåligt. Kräktes hela morgonen, och sen har jag mått jättedåligt.
Pratade med förlossningen igen och jag ska återkomma ikväll men rapport om hur mycket vätska jag fått i mig och hur jag mår.
Ev blir det mer prover mer men vi får se.

Imorgon ska vi iallfall till BM och det känns ju tryggt för där kollar de ju ändå lite värden på mig och så kollar de ju att bebisen mår bra.

Hmm undra var min sambo tog vägen...han skulle bara upp till Shell lite snabbt.

Nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Usch så tråkigt att du mår dåligt idag också. :-( Skönt ändå att veta att Jonas är hemma och kan ta hand om allt som du inte orkar med.

Stor, varm kram till dig kommer här!

Kattis sa...

Men vännen, vad trist att du mår så dåligt :(
Vilken tur att Jonas är långledig nu.

STOR krya på dig kram till dig!