onsdag 30 december 2009

God onsdagskväll

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Handlat lite gips mm så att vi kan sätta för trappräcket för häromdagen va Ludvig påväg igenom !!!!! Kunde gått riktigt illa om han fått igenom huvudet.
Pumpen är nu nermonterad och hålet i vägen är igensatt :-)
han är duktig när han väl sätter igång min sambo.

Kevin har åkt till sin pappa och kommer på fredag igen (så jag behöver inte längta så länge)

Nu ska vi strax kolla på film, blir Flickan som lekte med elden.

Imorgon är det nyårsafton men här kommer det nog vara som en vanlig dag känns det som,kanske äter vi något gott bara. ingen av oss har ork eller lust för fest och grejer nu.

Nina : Ska försöka komma ihåg att maila dig när jag är klar här:-) Tänkte fråga dig om du vill ha en visning den 15 eller 16 Januari. för jag har tänkt köra två visningar iallfall den helgen för sen dröjer det ju lite pga bebisen som nog kommer helgen efter det :-)
Är det nån annan som vill ha visning då med så tjoa till

2 kommentarer:

Kattis sa...

Det blir nytt år utan fest också. Ni får ha en mysig dag hemma tillsammans. Gott nytt år.

STOR KRAM till dig!

Smaulandskan sa...

Jag hinner nog inte ha någon visning den helgen tyvärr. Januari är ganska fullproppad som det ser ut nu. Hoppas någon annan kan istället!

KRAM