söndag 13 december 2009

Härlig söndag

Idag känns det inte tråkigt att det är söndag för imorgon ska inte Jonas iväg och jobba:-) Han ska vara pappaledig nu och vara hemma med oss i 4 veckor.

Sjukhusbesöket gav tyvär inte så mycket de kollade efter gallsten och kollade på njurar och lever men allt såg bra ut. Proverna visade inget direkt heller.
Hade bara lite äggvita i urinen som kan vara ett tidigt skede på havandeskapsförgiftning (men behöver absolut inte vara något alls), men kräkningarna beror inte på det i såfall utan då är det ändå något annat.
Men vi ska in på onsdag och ta lite prover igen och blir jag dålig igen ska jag komma in.
De ville lägga in mig på observation så de kan kolla prover mm när det kommer, men jag vill inte bara ligga där för vem vet när det kommer nästa gång....
Känns ju givetvis skönt att veta att det inte är något fel på organ mm men jag hade gärna velat att de hittade något som de kunde göra något åt.

Idag blir det nog lugna puckar här för jag känner mig så himla trött. Och så kommer ju Kevin i eftermiddag med :-)

2 kommentarer:

Kicki sa...

Så trevligt besök vi fick av era tre små tomtenissar. Kunde inte bli bättre avslut på helgen. Skönt att se att du är piggare. Ha en skön ledighet med hela familjen nu när Jonas är ledig.

Kattis sa...

Vad skönt att ni nu är lediga tillsammans :)

Vad bra att det inte var nått krångel med något organ!

Finns det ingen annan medicin mot magen du kan få?