torsdag 10 december 2009

Öppna förskolan mm

Idag har vio varit på öppna förskolan och både barnen och jag har haft det trevligt. Är ju kul nu när man känner de andra mammorna lite mer. är faktist en farmor som brukar vara där med sitt barnbarn som kommer hit imorgon och ska kika på kläderna:-)
Camilla och hennes barn kommer hit sen idag med, blir kul för Elias att få leka lite med Sixten. Och även Camilla ska ju såklart kika lite på kläderna, för det är ju såå himla billiga nu;-) hihi

Igår låg jag utslagen igen, börjar bli himla trött på att må sådär dåligt imellanåt. inte kul att bara spy och få massa ont i magen. Kan ju inte göra något alls, inte ens ta hand om barnen, som tur va har jag en underbar svärmor som har kunnat hjälpa mig. vet inte hur det hade gått utan henne för i går va Jonas i Göteborg och slutade inte försän vid 17....

Vi hade ju kalas i söndags med:-) Det va fullt hus och jättetrevligt och Ludvig fick så mycket fint:-) Så nu vet vi knappt vad vi ska ge honom i julklapp.....han har ju så mycket nu....jaja någor kommer vi väl på.

Nä nu måste jag slänga i lite tvätt i maskinen

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Julklappstips till Ludvig; Jag såg i Gnosjö-bilagan (heter den Gnosjö-andan?) som kom i posten idag att de har Jabadabado-grejer på PUSS i Gnosjö, där fanns en del fint faktiskt. Kanske ett bord som matchar hans turkosa stol?

Hoppas du mår bättre i magen idag. KRAM

Maria Ottosson sa...

Usch, låter inget vidare å må sådär. Hoppas det blir bättre. Vi har köpt massa julklappar till barnen fasst dom har massor av leksaker å sånt redan :) finns ingen hejd på mig när jag väl börjar :) ha det fint! Kram