söndag 21 mars 2010

Dripp dropp.....det regnar och snön töar bort

Sitter här i soffan med mina tre minstingar, de är så söta och härliga. ludvig ligger med sin vällingflaska men han har konstigt nog inte börjat äta än även att det va ett tag sedan han fick den, och i andra handen har han såklart sin lilla hund från biltema och så kikar han lite på TV. Elliot ligger på en filt jämte mig och kikar och sprattlar lite. Elias sitter och är helt inne i TVn. Själv sitter jag här och är jättetrött. Har inte fått sova så bra på hela veckan och det börjar kännas, och när jag igår tog tevegyl (medecin mot nässelutslagen) så blev jag supertrött.
Men sova får jag väl göra n'r barnen är vuxna.....
Dock ligger min kära sambo och sover så gott (inte alls avundsjuk.....)

I fredags hade jag telefontid med läkaren ang mina nässelutslag. Fick en tid till honom redan samma dag så jag fick snabbt orna barnvakt och det va precis att det löste sig så det va skönt att slippa ta med alla eftersom de tog allergiprov nu med. Så om en knapp vecka får jag svar på dem.

Tycker så synd om min kära syster med för hon ligger på sjukan, hoppas hon får komma hem idag för det är ju inte så kul att ligga där (hon har fått nåt konstigt efter att hon opererade ut en visdomstand och har varit dålig i ca 2½vecka) och så hoppas jag verkligen att hon kan få må bra snart. En stor KRAM skickar jag iväg i ilfart upp till henne.

"Mini.mässan" vi va på igår va inte så mycket att ha, men jag fyndade två Rabdido tröjor till barnen för 150 kr FÖR BÅDA :-)
Och så svängde vi in på ittala Outlet och där va det kul.
Men vilket fall som helst så va det kul att komma iväg lite, behövde nog både jag och Angelica.

Idag ska vi till Jonas mormor och morfar och fika lite och så är det ju söndag så Kevin kommer sen med :-)

Inga kommentarer: