söndag 14 mars 2010

God morgon

Oj vad dåligt med sömn jag har fått det sista, lilla Elliot är förkyld så det blir lite jobbigt för honom på nätterna,stackarn. Hoppas verkligen hans förkylning kan försvinna snart.

Igår va min lillasyster här, hon har fått en riktigt fin liten mage, hon är alltså gravid och ska få en liten bebis i början på juni.
Plockade även ner hatthyllan igår och började måla den, och när Jonas vaknar ska jag ner och måla den igen. Ville ju ha den där Welcome skylten jag hittade på nätet, men den va ju bara för dyr. Men däremot så hittade vi andra liknande sådana på Presentverkstan så det köpte Jonas till migg igår, hallen börjar arta sig nu :-)

Ang meledifestivalen igår så tyckte jag inte att rätt låt vann, tyckte att Darin skulle fått vinna, men när blev det som jag ville ;-) Men mamma nu blev det väl som du ville igen va,får vi se hur det går i år,hihi.


Till min mage nu med, jag ska få tid för nån slags röntgen kan va sån man får åka in i. där ska de iallfall kolla mina tarmar för läkaren är som sagt inne på nån tarmsjukdom. Nu har jag gått sån här i nästan 4 månader.....inte kul.

Nu måsta jag ta mina barn

2 kommentarer:

Angelica sa...

ja barnen o dessa förkylningar... Ella har åkt på ytterligare en nu... sådär kul.. men, men ja får hoppas att den går över snart!

Va kul att ni hittade en liknande sån Welcome-skylt! det är kul att komma hem till er o se förändringarna varje gång :-)

Kramar

Martina sa...

Oh, vad nyfiken jag blir! Vad vann du? kram