fredag 19 mars 2010

Fredagsmys

Då va det äntligen fredag, och ikväll blir det fredagsmys :-) Dock blir det ine tacos i dag utan fläskfilè i nån såndär uncle Ben sås tror jag, och så ris med såklart. Och då blir Jonas glad för då kan han äta sin sweet chili sås. Annars står det städning på schemat idag inte så kul men ett måste och så är det ju härligt att få njuta av helgen och inte städa då.
Måste upp till samhället sen och köpa byxor med, är väldigt tunnt på den fronten nu. Så jag får gå upp till Lindex sen när Jonas kommit hem (även om det tar emot att handla där)

Imorgon ska jag och Angelica till Borås,ska bli superkul. Bara hoppas att alla är friska med.

Nu är det en liten kille som vill ha mat

Nina: Jag tjoar till om jag behöver hjälp :-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Ha en mysig fredag =)

Kappahl kanske har byxor med?
Hoppas du hittar några du gillar!

Kram kram

Nina sa...

Att gå byxlös är inge' kul, hoppas du hittar något du gillar!

Ja tjoa du! :-)

Ha en fin helg!
KRAM