måndag 8 mars 2010

Förkylda och bröllopsdrömmar

Ja det är väl nästan alla nu. Till och med lilla Elliot har blivit lite förkyld, men det går rätt bra med honom ändå. Kan inte förstå att vi har ett så snällt och lugnt barn. Inte ens nu när han är förkyld så krånglar han:-)
Lite bökigare på natten men jag ska absolut INTE klaga.
Idag trotsade Elias rejält på morgonen så vi kom 1 timme försent till dagmamman. Hon skulle inte iväg och eftersom jag inte ska jobba eller nåt så får det ta den tiden det tar- Men vi tog en härlig promenad bort dit iallafall och när vi va där så va Elias på sitt vanliga strålande humör.

Idag kommer Kevin och även han är lite dålig så han är hemma med sin pappa idag.

Imorgon ska vi träffa Anglica och Ella så det blir kul och så kommer Elias pappa hit och hämtar honom på eftermiddagen. Så imorgon blir det nog pannkakor för mig och Kevin
Har ju telefontid med läkaren på morgonen med så då får ni hålla tummarna.
Men framför allt så måste ni hålla tummarna för ELias på torsdag för då ska vi till läkaren med honom ang hans allergier. Tänk vad skönt om äggallergin skulle ha växt bort....

Nu måste jag ta busLudvig som står bakom soffan och pillar på mina blommor

Måste fråga er en sak. Om Jonas och jag skulle gifta oss (alltså OM ;-) ) och vi skulle göra det uppe i Bohuslän vid malö, skulle ni komma då,även om ni fick betala övernattning själva? Finns vandrahem,camping och hotell. Är rädd för att det skulle bli en del bortfall pga det.
Ni vet nog själva om ni skulle bli bjudan eller hur, men annars så tänk bara om ni va bjudna på Ludvigs dop för då hade vi velat ha er med på ett bröllop med såklart
Vi har inte tänkt göra det än men vi låg och pratade om det igårkväll och drömma kan man ju alltid :-) Men vist låter Madelene Kristina Tradefelt rätt bra,hihi

2 kommentarer:

Angelica sa...

Det är klart att vi kommer! du tror väl inte att du slipper oss??????????

Kramar

Smaulandskan sa...

Jag ska hålla tummarna för att Elias allergi vuxit bort och för att din läkare har något att komma med när ni har telefontid.

Ang. övernattning i samband med bröllop; jag tror inte någon som verkligen vill gå på ett bröllop har det minsta emot att betala en natt på hotell själv!