måndag 29 mars 2010

Hej hopp

Här är det verkligen fullt ös nu. Håller på och drar igång en liten minimässa :-)
Det kommer bli den 18 April i Anderstorps scoutstuga.
Tiden tror jag bli från 14-17. Så boka in det :-)
Förutom Rabdido kommer det bla bli Lingon och Blåbär, Blingo, Mary Kay, Party Lite-ljus och Perfect home-heminredning har lite mer på G men vist låter det kul.
Kommer ju såklart vara gratis inträde och iallfall jag kommer ha lite mässerbjudande :-)
Det vill ni väl inte missa.

Annars så har jag fått veta att jag har lite allergier pollen,gråbo,timotej,katt,hund och jordnötter. Nu väntar jag på röntgen den 8 april, och hoppas verkligen att jag kan få något svar.
Men Elias däremot har ju blivit fri från sin äggallergi :-)

Jonas och jag har firat tre år....vad tiden går fort.

ja nu vet nu att jag lever iallfall trots att jag inte bloggat på ett tag

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Det tror jag är en perfekt tid för en mässa på en söndag! Jag ska lägga ut info på min blogg också, alltid drar det någon extra besökare. :-)

Hör av mig när jag funderat klart på kläderna, tänkte satsa på att få de där värdinneplaggen för jag tror de skulle bli såå fina på barnen till det andra vi köpt.

Kram!

Smaulandskan sa...

... Och pax för att få köpa din gröna visningstunika när du får sälja den! DEN ÄR MIN!! ;-)