torsdag 20 maj 2010

Äntligen....

..... har han kommit hem. Elias och Ludvig kastade sig på honom när han kom så han kunde verkligen känna sig välkommen hem, ja jag lyckades sno åt mig en kram med.

Han är så himla brun och fin min lilla (stora) älskling. Och eftersom han är världens bästa storebror så är det ju klart att han hade tänkt på sina syskon med och köpt presenter till dem. Så omtänksam och snäll han är.
Han har iallafall haft det bra och han hade tagit massa kort som jag fick se med.

Svärmor kom hit idag med och passade de små så åkte jag och Kevin upp till KappAhl och köpte jeans till honom han fick även ett par coola solglasögon och ett halsband. Han hittade även ett par solglasögon till mig som jag köpte. Sen blev det en tur in till Konsum med.
Blev en mysig liten stund vi fick själva, bara Kev och jag :-)


Nu väntar jag på att Jonas ska kliva in genom dörren vilken minut som helst

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Jag är inte förvånad över att Kevin hade köpt med sig presenter till småpojkarna, han är så mån om sina bröder. Det är en mkt fin äldsta grabb du har, Madde! :-)

Ha en härlig helg i åskvärmen!