onsdag 26 maj 2010

Onsdag

Trodde att medecinen hade hjälpt men efter den här morgonen känns det som att vi är tillbaka på ruta ett. Tack gode gud att svärmor kunde komma ner och köra ELias till dagmamman och fixa välling till Ludvig och klä på honom.
Nu känns det lite bättre och jag har fått i mig en macka.
har även ringt och fått en ny telefontid med min läkare på måndag så får vi se vad hon säger då.

BVC fick bokas om till fredag för inte en chans att jag hade orkat mig upp dit.

Har planerat in en REA visning den 5Juni här hos mig kl.11 så säg till om ni vill komma och kika på kläderna och fynda :-)

Har tänkt att jag ska skaffa lösenord på min blogg så skriv din mail här nedan om du vill ha det eller maila mig på madelene.anderson@rabdido.se så får du lösenordet av mig sen när det blir dags.

tror det va allt jag hade att säga nu

6 kommentarer:

Kattis sa...

Så trist att du blev dåligt igen nu när det varit bättre ett tag och förhoppningarna kunde öka att medicinen hjälper. Så trist å få sånna bakslag :(

Jag får tyvärr avstå från reavisningen. Alltid roligt att handla kläder men nu måste vi spara å spara inför semestern så nu är det köpstopp. Pojkarna har så mycket nu så de klarar sig.


Skulle ni iväg hela helgen eller? Vad ska ni hitta på i så fall?

KRAM

Jem & Fix Lina :) sa...

Javisst är det fint?? :D

Inge kul att du är dålig ju :( Hoppas du mår bättre snart!

Jag hade gäääärna gått på rea-visningen, dumt att du bor så långt bort! Älskar att shoppa på rea annars ;) (Vem gör INTE det lixom :p )

kram på dig!

Lina sa...

åh så det funkar? Vilka kläder är de som kommer på rean då? :p

Angelica sa...

Usch va jobbigt för dig gumman! Jag som höll tummarna för att medicinen skulle hjälpa.

O vad gäller lösenord så e d bäst för dig att jag får det :-)

Smaulandskan sa...

Aj då, det gör mig ledsen att läsa att du haft ett sådant bakslag. Hoppas innerligt det bara var tillfälligt. Tur för dig/er att Kicki kan komma med så kort varsel, det är ju inte alla som har den möjligheten.

Hoppas din torsdag blir bra och givetvis vill jag ha ditt lösen!

KRAM

Kicki sa...

Självklart vill jag ha ditt lösen. Hoppas du mår bättre nu. Du vet att det bara är att ringa annars. Är jag på hemmaplan så kommer jag. Ha en bra dag och en skön helg. Hälsa J och krama alla godingarna.