tisdag 4 maj 2010

Dopet närmar sig

Nu är det dop vecka :-) På lördag ska lille Elliot döpas och vi blir lika många som på Luddes dop. Kul att så många vill vara med oss och dela dagen. Blir kul att träffa alla.
Imorgon ska jag på dopsamtal så Kicki kommer hit och passar barnen, men jag tar kanske med mig Elliot.

Idag mådde jag inte så bra på förmiddagen så svärmor hjälpte mig att köra barnen (tack Kicki)
hade egentligen tänkt köra Zumba idag men det får bli imorgon.

Söt kille,eller hur!

Gjorde CupeCakes i helgen med, det va riktigt kul och familjen tyckte om dem. Men nästa gång satsar jag på att göra dem ännu finare. Jättekul när man ske dekorera muffinsen, men tyvär kan man ju inte göra så många för de är ju inte direkt nyttiga ;-)
Ha en bra kväll och sov gott

2 kommentarer:

Kicki sa...

Vilket fint kort på en jättesöt kille. Han har blivit så stor.
Klart jag ställer upp, det vet du. Du/ni hjälper ju oss när vi behöver det. Ska bli kul att få passa pojkarna i morgon även om det bara är en lite stund.
Själv dansade jag zumba idag. Jätteroligt, men inte lätt att hänga med i rörelserna. Får nog öva lite till

Smaulandskan sa...

Ja, jättesöt! <3