torsdag 27 maj 2010

ÖF mm

Tack för alla snälla ord , värmer att se att ni tänker på mig. Känns som sagt riktigt tråkigt att vara tillbaka från början igen, men vi får väl se vad läkaren säger på måndag.

Ang lösenordet jag pratade om så kan man inte riktigt göra på det sättet på denna blogg, jag låser den och så bjuder jag in er men ni måste registrera er sen för att kunna komma in,alltså bara första gången sen har ni ju erat lösen mm

Idag står det Öppna förskolan på schemat och jag tänkte gå och så får Elias cykla,perfekt nu när han är så duktigt på att cykla. För även om det är kul att Zumba så är det ju sååå skönt att kunna vara ute på långpromenader.

Ikväll kommer Jonas hem och i helgen ska vi ha en riktig myshelg :-) Blir detssutom lite extra härligt för han är ledig imorgon.

Och på söndag får vi träffa Malin och Marcus lite med,barnen tycker VERKLIGEN om dem och det gör ju såklart Jonas och jag med ;-)
Min lilla cykel kille :-)


1 kommentar:

Kattis sa...

Jag vill ju såklart fortsätta läsa din blogg :)) Jag har ett googlekonto för jag har en vän till som har blogg där som är lösenordsskyddad. Kan jag änvända samma till din då tros om du godkänner den eller?

Ha det så underbart härligt i helgen, hoppas du får må väl. KRAM