tisdag 18 maj 2010

Vilken morgon

Idag fick jag puktering på vagnen.... På väg till dagmamman så säger Elias att hjulet ser konstigt ut och när jag kikar ner så förstår jag varför den va lite konstig att köra. Fanns ingen luft alls i och så satt det en spik i det..... varför i hela friden slänger man spikar ute....grr
Men eftersom vi va mer än halvvägs så fortsatte jag. Väl hos dagmamman så fick vi låna hennes vagn, himla bra för vi skulle till affären med och så byter vi tillbaka sen när jag ska hämta Elias.

Nina: Nä det har inte med mina graviditeter att göra. Vist påverkas kroppen av en graviditet men inte så man blir så himla sjuk som jag faktiskt är.
Men vi får se nu om medecinen hjälper för då är det antagligen något i maten jag inte tål.

Nu kommer svärmor snart och passar barnen medans jag åker upp och köper ny slang till hjulet

2 kommentarer:

Kattis sa...

Vilken otur. Men du är händig du som ska fixa detta själv verkar det som eftersom du ska köpa slang? :)
Jag hade ju aldrig gett mig på det utan snabbt överlåtit det till Mikael. Men Jonas kanske inte kommer hem förrens till helgen? Svårt att va utan vagn ju.

Kram

Smaulandskan sa...

Ok, nej det var som sagt var bara en okvalificerad gissning. Fast skrev du inte att läkaren sagt att en annan tjej blivit sjuk på samma sätt just i samband med en graviditet? Men jag kanske missförstod det. Huvudsaken är ju att du får hjälp och blir bra!