tisdag 18 maj 2010

Tisdag kväll

I eftermiddags blev det chokladbolls bak, Elias va såå nöjd med sig själv efter det. Han börjar bli så stor och duktig nu min lilla kille.
När vi åt mat så öppnade han gele burken och då sa jag att det är ju tur att jag har en så stark kille som han hemma nu när Jonas va borta. Sen fick jag höra det ungefär 100ggr,hihi.
Nu är Elias och Ludvig nybadade och sitter och tittar på Bolibompa och snart är det läggdags för dem. Och då blir det lite slapp i soffan med en god kopp te för mig. Fick så himla gott te av Ellen när de va här så det blir det nog ikväll.
Kattis: Vad kul att du har så höga tankar om mig, tack :-) Men ärligt så ska jag inte byta det själv utan Jonas fixar det ikväll när han kommer hem och hade han inte gjort det hade jag nog fått ringa efter någon,hihi.
Nina: Ja du har delvis rätt, hon blev sjuk när hon va gravid men det berodde inte på graviditeten och dessutom va det hennes första så hon hade ju inga täta graviditeter.
Men när man är gravid så kan nog sjukdomar lättare utvecklas, alltså om man har dem i kroppen såklart för imunförsvaret är ju inte som det brukar då.
Nu är det Morsdag kampanj på rabdido. Handla du för 800kr (ink exp.avgift) så får du ett hemligt damplagg i valfri storlek. Säg bara till om du vill lägga en order så fixar jag det eller om du vill ha en visning. Har fina bokningsgåvor nu med ;-)


2 kommentarer:

Kattis sa...

Hahaha....ok, men du hade säkert fixat det om du var tvungen :)


gott med chokladbollar, själv ser jag fram emot en chokladkaka som jag ska äta ikväll när pojkarna somnat :))

Angående ledig dag nästa vecka så är jag ledig på fredagen den 28.e, hur har du det då?

Puss å Kram

Smaulandskan sa...

Det är klart Elias växte en halvmeter med de orden! Goa killen!

Ok, då förstår jag hur det var med den andra tjejen. Inte riktigt samma sak som för dig då. Men hon blev väl hjälpt, eller? I så fall finns det ju väldigt gott hopp om att du ska bli det också. Vi får hålla tummarna för det!