onsdag 17 oktober 2012

Doptårta och mitt i veckan

Om 1½ vecka ska vi på dop. Äntligen ska jag få träffa Nellie :-) Och givetvis fixar jag tårtan och håller redan på för fullt. Vill dock inte avslöja något här då jag vill överaska min kära vän, smakerna har hon varit med och bestämt lite men resten blir överaskning :-)
 
I dag är det onsdag vilket i vanliga fall betyder Grey´s, men inte denna veckan inte. Men nästa är det tillbaka igen.
 
I morgon är det torsdag och jag ställer samma fråga jag gör varje vecka...var tog veckan vägen.....
 
Hoppas hinna baka lit i helgen. Tårtbottnar till dopen men också nån glutenfri kaka jag hittat som lät god, Bounty kaka :-)
 
På ta om glutenfritt, Martina: Fick tips av en på jobbet på gott glutenfritt bröd, Glutenfria Grötbullar (googla så hittar du recept) hon sa att de var jättegoda och inte så svampiga
 
Nu dags för TV och lite kvälls the
 

1 kommentar:

Nina sa...

Är det Ellens lilla tjej som ska döpas? Du får hälsa så gott!

Ha en fin helg, kram!