måndag 29 oktober 2012

Måndag kväll

Då var det återigen en ny vecka, men ny vecka nya möjligheter ;-)
 
Fick jätteroligt besked på jobbet idag, jag får vara kvar tills hon jag vickar för kommer tillbaka. I December får jag veta när men verkar som hon ska vara hemma Mars ut. Kommer verkligen kännas tråkigt den dagen mitt vikariat är slut för bättre arbetsplats kommer jag nog inte hitta. Och trivs verkligen så bra med mitt job, kul att få prata med massa folk :-)
 
Har bokat in Tupperware part den 25/11 kl 11:00 så säg till om du vill komma. Min jobbarkompis Hanna kommer hit och visar prylarna och jag bjuder såklart på fika och så var det en gåva till alla gäster :-)
 
Måste visa ett kort på mig och lilla prinsessan som döptes i lördags
 
 
Kul att se att det var så många besökare igår :-)
Välkommen hit alla nya läsare
 
Ha en trevlig kväll
 
 

1 kommentar:

Nina sa...

Jättekul med jobbet! :-) Fint foto på dig o lilla Nellie (hoppas jag stavade rätt nu) också. :-)