måndag 22 oktober 2012

Du är fin!

God kväll på er finaste ni!
 
Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på denna veckan.
 
I vårt hem får man ofta höra att man är fin, Elias och Ludvig är de som säger det oftast. "Du är fin mamma", eller Elias favorit "Mamma jag tyckte du var fin med din vita klänning när du och Jonas gift er". Kevin vaknar ofta till ett "Jag tycker du är fin Kevin". Är väl härligt att få börja dagen med de orden sagda till en!!
 I Helgen när vi träffade pappa gick Elias fram till honom och sa "Jag tycker du är fin morfar"
 
Vad vill jag ha sagt med det här, jo komplimanger är så otroligt viktigt och kan verkligen glädja in i själen Tycker vi alla ska ta efter våra barn och säga att vi tycker någon är fin när de är det (eller duktig eller vad det nu kan vara).
 
Jag är glad för att just du tar dig tid att läsa min blogg , Tack!
 
Tack för era fina kommentarer

Inga kommentarer: