lördag 20 oktober 2012

Lördagmorgon och makronbakning på schemat

Godgon morgon min kära vänner,
 
Kul att få läsa lite nya kommentarer :-) Tack Nina.
 
Här har vi nyss gåt upp, dock sover Elliot fortfarande som brukar vara den som är uppe först. Kan dock bero på att det blev en sen kväll igår.
 
Vi var hos Familjen Vedin igår och åt, mycket trevligt och på menyn var indisk mat...fick prova naan bröd...mmm vad gott det var. Var kul att bli bortbjudna, blir ju inte så ofta. Så tack igen snälla ni :-)
 
Bakade bountykakan igår med, supergod blev det. Ska dela med mig av bild och recept senare.
 
Idag (snart) ska jag prova att baka makroner för första gången, har dock inga höga förhoppningar då jag är en rookie när det gäller makaroner och vet att de är mycket svåra, Men någonstans måste man ju börja.
 
Nu kom vist Elliot med, vilket betyder att jag kan börja baka utan att riskera att väcka honom med min assisten.
 
Ha en härlig/mysig lördag
 

Inga kommentarer: