måndag 8 oktober 2012

Kransar mm

Hej på er!
 
Då var det en ny vecka igen med nya möjligheter. Började dock inte jättebra då jag vaknade vid 5 av att magen kränglade, blev ett par rundor på toaletten och svärmor var snäll och körde barnen till dagis/fritids för Jonas var tvungen att komma iväg. Efter att jag vilat ett tag vände det dock så jag kunde åka till jobbet om än några timmar senare så det var skönt.
 
Kevin ligger hemma och är sjuk, haft feber sen i torsdags så jag tycker det borde vända snart annars får vi kolla upp så det inte är något mer. Dock inte mycket feber, ligger på 38.
 
I Lördags var vi i Jönköping, pappa skulle flyga ballong...men det blev inställt även denna gång. Men vi fick god mat och så hade vi det himla trevligt med, precis som vi alltid har där.
Ludvig sov hos sin farfar från lördag till söndag så det var bara Elliot som var med oss, lite ovant för oss alla (K och E var hos sina pappor)
 
I söndags firade vi som sagt svärmor och hon fick denna kransen va oss som jag gjort, ja jag gör annat än att bakar ;-)
 
 
Har gjort en ny krans till oss själva med
 
Nu blir det snart en kopp te och lite slapp i soffan.
 
Ha en trevlig måndag kväll alla snälla

1 kommentar:

Martina sa...

Superfina! Du är såå duktig & kreativ.