tisdag 2 oktober 2012

Tisdag alla redan

DÅ var även tisdagen snart slut och imorgon är det redan Onsdag ;-)
 
Dagen har varit som vanligt, jobb och sen hämtning av barn sen hem för mat. Men vi ringde även ner svärmor på lite kaffe och det tycker ju barnen är kul :-)
 
Imorgon ska jag även vara barnvakt åt Ella, så då blir det full rulle. Och så börjar Grey´s äntligen imorgon, spännande.
 
Måste visa mössan jag köpte förra veckan åt Ludvig på skaparglädjen, snygg va?!
Barnen var sö söta igår.
De pratade om att bli slagen
Elias- Jag börjar inte gråta om någon slår mig!
Ludvig- Det gör jag om någon slår mig.
Elias- Men ingen får slå dig för mig, jag skyddar dig

Sötnosar :-) Att de även pratade om snoppar och att pappor har stora snoppar behöver vi ju inte gå in på närmare ....



2 kommentarer:

Malin sa...

Ha ha dom är så söta och fina era barn allihop! Jag saknar dom så mkt och er också! Filippa har bästa kusinerna i världen! Hon undrar hur det går för Ludvig med hennes armband? :) kram

Nina sa...

Så gulligt sagt av Elias! Syskonkärlek! ♥

Det där "snopp-snacket" känner man igen... Det hängde i länge tycker jag. ;-)