måndag 27 juli 2009

Nr 4

Har inte skrivit så mycket om det lilla knytet som ligger i min mage men det är nog för att jag har lite svårt att verkligen fatta det och kanske en liten avvaktan på resultatet på nupp testet som vi ska göra imorgon. Hoppas ju att allt ser bra ut men det känns bra att vi har pratat om hur vi tänker inför ett eventuellt negativt svar.
Nu är ju risken för att det ska ske otroligt liten,men tycker ändå det känns bra att ha pratat om det innan. Så skulle det vara något fel så kommer vi älska vårat barn precis lika mycket och vi skulle inte gå vidare med fostervattenprov då det finns en risk för missfall då.
Men som sagt det kommer nog gå jättebra:-)

Annars mår jag illa en del, spyr lite ibland (men inte alls som sist) men klöks mest vilket familjen tycker kan vara nog pinsamt när vi är tex ute och handlar.....
Annars är jag trött som alla andra gravida och min mage är ju lite som en ballong,svullen men absolut inte fast........men det bli bättre sen när bebisen fyller ut lite ;-)

Har fått veta att en jobbarkompis och hans fru ska ha barn bara nån vecka efter oss,kul :-)

Ha en trevlig kväll

2 kommentarer:

anna"meali" sa...

Är så himla glad för din och din familjsskull. Nr4....inte dåligt, hoppas allt går bra med graviditeten och att du inte mår allt för dåligt. Vi får ta och scrappa ihop nån dag:-).

kram kram!

MAria Ottosson sa...

Vad mysigt å få se sitt lilla pyre =) Hoppas allt ser bra ut!
För man vill ju helst av allt ha friska barn. . .

Varför be om ursäkt för stavningen? Alla har vi olika svårigheter med olika saker. . det är ju så!

KRAM KRAM KRAM