måndag 20 juli 2009

Semester

Igår åkte vi upp till stugan men Ludvig har inte varit pigg, feber och rätt snorig,stackaren. Har knappt sovit något inatt heller, men tycker han verkar lite bäåttre idag, men vi får se under dagen hur det verkar. Men idag ska han vara hos farmor för vi behöver handla lite och vill inte dra medhonom in till köpcentret när vi har snälla farmor som gärna spenderar lite tid med sitt barnbarn. Elias har med blivit förkyld och jag känner med av lite men jag hoppas verkligen inte någon mer blir sjuk för då ryker kanske vår mysiga familjedag på djurparken.
Vädret ser ut att kunna bli ok idag.

Jonas tycker nog jag är lite tråkig på kvällarna för vid 21 är jag supertrött och går jag inte och lägger mig då så somnar jag i soffan, men det va likadant när jag väntade Ludvig så man kan tycka att han borde komma ihåg det ;-)

3 kommentarer:

Kattis sa...

Hoppas ni mår bättre snart å kommer iväg till djurparken. Kram

Smaulandskan sa...

Så tråkigt och jobbigt (för honom och er) att Ludvig är så krasslig och att ni andra börjar känna av det också. Jag ska hålla tummarna för att ni får vara friska så att ni kan göra det ni har tänkt.

Kram från Hestra

Miia sa...

Så jobbigt för dom när dom e sjuka...stackarn. Hoppas dom blir bättre snart!

Såg att ni ska ha barn igen! Grattis!! Gud va kul!
VI ska nog ha samtidigt då, för vi väntar oxå en liten nu :) :)

Hoppas ni alla har de bra o hoppas ni kom iväg till djurparken som ni hade tänkt er. Kram