söndag 5 juli 2009

Söndag :-)

Nu börjar helgen gå mot sitt slut med vad gör det för Jonas har ju semester och idag kommer äntligen min älskade Kevin hem,två veckor är lång tid för en mamma att vara borta från sitt barn, men jag har nog ringt nästan varje dag den sista veckan ;-)
Och vad kul han ska ha idag, Jonas har lagat hans cyckel så nu kan han ut och verkligen utforska, han ska ju givetvis bada i poolen och det gör han nog trots vädret och så ska han få god mat och det han tycker är roligast......öppna presenter :-)
Igår va det utedag för hela familjen,Elias lekte vid poolen en liten stund till tjejerna kom och ville leka med honom :-) Jonas rensade ut våran lilla stuga som vi har och oj vad duktig han va, satte upp hyllor och grejjade så det blev kanonfint, själv fortsatte jag med projekt måla grunden som jag beroende på vädret kanske ska fortsätta med idag. Måste ju bara säga att Elias är för rolig, knappt tre år och lyckas redan få en tjej att städa hans rum.....var ska det sluta ;-) Visserligen gjorde hon det helt frivilligt men både Jonas och jag blev riktigt förvånade när vi gick in i ett totalt städat Eliasrum.
Två kvällar i rad har vi badat i poolen och det är verkligen jättegott, Ludvig njuter verkligen till max, ELias kan ju bada en liten stund men han är ju INTE som nån fisk i vattnet utan blir rätt stillasående när han kommer i.




4 kommentarer:

Nina sa...

Kan tro att det känns skönt att få hem Kevin igen. Vet inte hur jag hade klarat mig att vara ifrån barnen så länge, men det är klart - måste man så klarar man ju det mesta. :-)

Härliga poolfoton, det ser svalkande skönt ut!

Ha det gott!

pray4skate sa...

va söta elias o ludwig är :)

Kattis sa...

Nä två veckor är ju såklart jobbigt. Men nu har ni två veckor tillsammans el?

Du får hälsa å gratta stora killen =)

Ha en bra semester, KRAM KRAM

Kicki sa...

Vad skönt för er att ha en pool att krypa i nu när det är så varmt. Lilleman verkar ju trivas i vattnet. Elias vänjer sig nog. Verkligen härliga foton. Vi kommer och firar Kevin när vi kommer hem.
Kramar till hela familjen