fredag 17 juli 2009

Orättvist

Ja ibland kan verkligen livet va fruktansvärt orättvist. Mina tankar går oavkortat till min vän som har förlorat sin pappa och som har varit förföljd av att förlora nära och kära.
Undrar varför en person ska förlora alla,var finns rättvisan i det?
Jag tror ändå på någon slags gud men undrar hur han/hon kan rättfärdiga detta?
Hon har verkligen haft det otroligt tufft och har varit på väg tillbaka men varje gång så sker det något nytt. Så därför kan jag inte sluta tänka på henne och hur stark hon faktiskt är egentligen som ändå har klarat så mycket.
Så en stor kram till sig min vän.

Att man mår konstant illa och gör och klöks här och var och har massa ont i magen så man knappt kan sova det spelar ingen roll när alla nära och kära är friska och mår bra.

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Fy så jättetråkigt. Det är fruktansvärt orättvist när en och samma person/familj drabbas av så många tragedier och så finns det dem som går genom livet och knappt ens får ett skrubbsår.

Jag hoppas att din vän klarar sig igenom även det här med vänner och övriga familjs hjälp.

Kattis sa...

En stor kram till dig med och tack för ditt fina stöd. KRAM