torsdag 30 juli 2009

God morgon

Den här veckan bara flyger iväg så snart är Jonas semester slut :-(

I onsdagskväll va Malin och Anya här och grillade lite det va mycket trevligt även om jag va jättetrött igår (alltså pga att vi va uppe sent). Vi fick ju passa på för idag åker ju tyvär Anya hem så då dröjer det ett år till tills nästa gång.

Igår när jag kom hem efter besöket på VC va frukosten riktigt god :-)

Va även och fixade naglarna igår så nu är de fina igen, men innand et han jag måla grunden på en sida av huset. När jag kom hem så fortsatte vi att grejja, jag fixade lite i ett land och Jonas slet med att få upp några buskar,tyvär knäcktes spaden så det blir till att åka till jobbet idag och köpa en ny så han kan fortsätta och så får jag gå efter honom och måla,sen blir det så fint så :-)

Vi ska även till BVC idag med Ludvig,men han verkar ju växa som han ska och mår bra så det går nog snabbt. Elias ska även åka till sin pappa idag så det blir kul för honom.
Och så ska vi till Kicki och äta lunch idag med så det blir både smidigt och gott.

Nu ska jag ta och fixa frukost till familjen och mysa lite med min lillkille som blir 8månader idag.

4 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Ni är flitiga i trädgården läser jag. Det borde jag också vara (ett av mina ständiga dåliga samveten...).

Anya sa att ni hade jättetrevligt häromkvällen. Det var ju roligt att ni hann träffas en gång till innan hon åkte hem igen. Jag och barnen var och sa hej då till henne igår och det var INTE roligt. Blir värre och värre för varje gång.

Ha en bra dag och stort grattis till söta Ludvig på 8-mån dagen!

Karin sa...

Va bra att nupptest gick bra å va spännande å se den lill*.. denna gång gissar jag på en flicka ;)
massa kramar!

Smaulandskan sa...

Jepp, vi ses senare (om du är hemma förstås)! Bad Jonas höra av sig när han hämtat brobizen från Mellangatan.

ScrapMi@ sa...

Hello!
tillbaka efter semester.....härligt att testet gick bra=) hoppas Du får må bra fortsättningsvis!
Sommarkram//Mia