lördag 28 januari 2012

Elliots havs tårta

Jag har av någon anledning svårt att ta emot komplimanger för saker jag gör, tex mina tårtor, tror att jag ofta har för höga krav på mig själv och sällan är jag helt nöjd med något jag gör.

Men idag hände det, trots att marsipanen spruckit endel (ska inte göra tårta i enbart marsipan igen) så är jag supernöjd med denna tårta, som dessutom smakade riktigt gott, frisk och god.

Fylld med Limemousse och Vit choklad cheescake mousse.

Tror alla som var här håller med mig :-)


Inspiration till tårtan har jag hittat lite här och var på olika bakbloggar jag kikar in på.
Vad tycks?




4 kommentarer:

Anya sa...

Den är ju hur fin som helst! Älskar den lilla sköldpaddan. :) Kram

Ulle L sa...

Helt underbar!! Önskar jag kunde baka så!!

Martina sa...

Jättegod tårta! och superfin! kram

Nina sa...

Helt otroligt fin!