lördag 21 januari 2012

Lördag morgon och uppe innan tuppen...igen

God morgon på er!


Har börjat trilla in fler läsare, många anonyma men kul att ha er här och Ulle kul att se dig. Hade varit kul med någon mer komentar, men känn er inte träffade ;-)

Hade varit kul att veta vilka ni är men jag vet hur det är, läser massa bloggar och vist orkar man inte kommentera alla .


Annar är allt bra här, vi ska ha en riktigt mysig dag (berättar mer nästa gång) och strax är det dags att vispa smörkrämen till dagens tårta.


Hoppas ni alla får en trevlig lördag med era nära och kära





3 kommentarer:

Nina sa...

Att jag läser vet du i alla fall för jag ger mig tillkänna. Tycker det tillhör normal vett och etikett att göra det emellanåt. :-)

Ha en bra dag i Gbg och kör lugnt om det blir mer snö under dagen.

Kram!

Christel sa...

Madde jag kikar oxå in då och då och läser...fattar bara inte hur ni hinner med allt. Här är det bara Conny & jag men tiden räcker inte till ändå!!! Dina tårtor e ju bara underbara. Kram på er alla/ från mig!

Kattis sa...

Katarina heter jag o är en av dina mest underbara vänner ;) :)

Jag är verkligen sugen på att komma å fika hos dig. Tycker verkligen att du ska öppna en kombinerad affär/konditori! Där man kan fika o sen shoppa barnkläder o pyssel :)

KRAM <3