onsdag 18 januari 2012

VAB och fina kort

Igår var en trött dag, efter i princip ingen sömn på natten , heldag på jobbet och lite Zumba och rockande med rockringen somnade jag gott :-)

Idag blir det VAB halva dagen och jobb halva, är väldigt tacksam över att svärmor har möjlighet och vill hjälpa till. Imorgon blir det VAB för Jonas och ev fredag. Sen håller vi tummar och tår att de är friska då vi ska till svägerskan och hälsa på på lördag och det vill vi verkligen inte missa då vi alla ser framemot det.

Måste skryta lite om min kära pappa som är så otroligt duktig på att fotografera, som ni nog vet vid det här laget ;-) PÅ hans fotoblogg http://lars-ake.bloggo.nu/ kan ni se kortet nedan och massa massa fler

Har precis tagit ut helgens tårta ur ugnen med, dock inte helt säker på vad jag ska fylla den med och hur jag ska dekorera den... funderar så det knakar.

1 kommentar:

Ulle L sa...

Vad roligt att läsa din blogg!! Förstår inte hur du hinner med allt bara:) Men här kommer jag läsa mer:) Kram till dig Madde från Ulle L