lördag 7 januari 2012

Långhelg

Inte fel med långhelg :-) En extra dag med familjen är alltid välkommen. Särskillt som Jonas varit i Umeå hela veckan, åkte tidigt tidigt i Måndags och kom hem i torsdagskväll när barnen sov. I natt har dock Ludvig sovit hos Farmor och Dennis, var hans eget förslag och de tyckte det nog var mysigt att ha bara honom. Men vill ha hem honom tidigt så vi kan ha mysigt här hemme, ska bla plundra granen idag :-)

Annars har jag jobbar i veckan, i Torsdags var Kevin med mig på jobbet med så han slapp sitta hemma själv hela veckan. Slutade tidigt i torsdags så jag tyckte det passade då.

Fick även förfrågan om jag vill stå på mässa i Göteborg i Mars, och självklart vill jag det :-) Ska bli jättekul, mer info om den hittar ni här www.babybarn.se Ska passa på att bo hos söta Filippa med familj :-) Kommer bli mycket roligare än att bo på hotell själv.

Nä nu behöver jag nog lite gos med min lilla plutt, låter som han vaknat-



1 kommentar:

Kicki sa...

Det är så roligt att barnen vill vara här. Mysigt att ha dom en och en också. Det är inte alltid en massa som måste hittas på utan ibland räcker det att bara "får vara". Hoppas Ludvig kom i tid så han fick vara med på julgransplundringen. Kul att du passar på att bo hos Malin med familj när du är i Göteborg. Dom blir nog glada över att få ha dig där även om dom gärna skulle vilja ha hela familjen hos sig.