torsdag 23 april 2009

Alma

Igår hade vi ju besök av Åsa och Alma, det va jättekul att träffas. Blir ju tyvär aldeles för sällan. Alma och Elias hade jättekul tillsammans, de va så himlans söta att titta på:-)
Ludvig fick en present med,en leksak och jag fick fina blommor och det va ju lite kul för det får man ju inte för ofta.......hihi
Och vilken söt liten mage hon hade,hon riktigt strålade och såg så himla fin ut,väldigt fräsch i håret med. Men det är hon ju å andra sidan alltid,bara jag som förfaller här,haha (behöver färga håret)
När de hade åkt blev Elias helt sur, tror han gärna hade lekt lite mer med Alma:-)
Och lite senare sen när det plingade på dörren så flög Elias upp och ropade "Alma" men det va ju bara Kevins kompis;-)

Efter att de åkt åkte vi och hämtade Kevin och så fick han stå och sälja lite Majblommor utanför mitt jobb,gick väl inte jättebra men några fick han sålt iallafall. Sen åkte vi till Jonas mormor och hon va snäll och köpte fast hon redan hade köpt av Jonas kusin,så det va ju verkligen gulligt gjort. Vi fick komma in på lite fika med,nybakade kringlor,åhh de är ju så goda så det va ju inte fel.

Idag ska jag upp till Lindex och köpa ny keps till Elias för hans har försvunnit,och i eftermiddag kommer svärmor ner och följer med till lekparken sen när Kevin kommit från skolan.

I helgen blir det nog lugnt,för Jonas lär ju vara jättetrött så som han jobbar denna vecka.
Och jag,ja jag är ju trött för det mesta känns det som. Sov inte speciellt bra i natt,men hoppas på en bättre kommande natt ;-)

1 kommentar:

Lina sa...

Hej vännen! Jag veeet. Det ÄR spännande! hihi. Jag slapp ta tjänstledigt, skönt nog. Så jag går bara på mammaledighet fortfarande...

Hur är allt med er då? När ska du börja jobba igen?*nyfiken*

kram